Indsend en anmodning

Du finder dit ordrenummer øverst på din ordrebekræftelse, faktura eller leveringsemail.

Du finder varenummeret (SKU) på produktsiden eller på din ordrebekræftelse, faktura eller følgeseddel.

Uddyb din henvendelse, så godt som muligt . Vi tilstræber at give svar inden for 24 timer (hverdage).

Skriv hvornår og hvordan problemet opstod

Det er altid ærgerligt når noget går i stykker. Om der er tale om en reklamationsberettiget mangel eller defekt afhænger dog af om der er tale om en en fejl på produktet, der var til stede på købstidspunktet. Nogle gange skyldes fejl slid, forkert brug eller måske et hændeligt uheld, der udsætter produktet for noget det ikke er designet eller beregnet til. Forklar derfor venligst, hvorfor du mener der var en fejl på produktet på købstidspunktet, men som først kommer til syne efter varen er taget i brug. Jo bedre du beskriver dette, des hurtigere kan vi behandle din reklamation. Almindelig slid og ælde, bevidst som ubevidst forkert brug, eller hændelige uheld udgør ikke en reklamationsberettiget mangel. Efter 6 mdr. er der øget formodning for at skaden kan skyldes dette, så er varen købt for mere end 6 mdr. siden bedes du sandsynliggøre at fejlen var til stede på købstidspunktet.

Tilføj fil eller slip filer her