Indscanning af pakker sker på GLS' og DAO's pakketerminaler når transportørens vognmand læsser pakkerne af. Har du modtaget en leveringsmail / faktura er din ordre pakket på vores lager og overdraget til vognmanden.
Størstedelen indscannes på terminalen samme aften. I perioder med travlhed på DAO's og GLS's terminaler kan indscanning dog blive forsinket. Vi ser tilfælde af op til 3 dage.
En afsendt pakke kan derfor godt ligge uden indscanning i en periode, hvis der er travlhed på terminalen. Vi oplever det især på DAO's terminaler.
Det vil i så fald forsinke leveringen, hvilket vi desværre må tage forbehold for - selvom vi deler ærgrelsen, da vores lager knokler for hurtig afsendelse.
DAO beder selv om 3 dages tålmodighed til indscanning af de pakker de har modtaget på terminalen. Sker indscanning ikke inden for dette tidsrum bedes du dog kontakte kundeservice@babygear.dk - så gør vi hvad vi kan for at finde en hurtig løsning.
Da vi ser op til 3 dages forsinkelse på indscanning hos transportøren gensender vi desværre ikke pakker med forsinkelse på indscanningen. Er der gået mere end 3 dage på indscanning fra du har modtaget lev. mail fra os, vil vi dog gøre hvad vi kan for at finde en hurtig løsning.