Levering af møbler sker til 1. dør. Dvs. indgangsdøren til ejendommen hvis du bor i lejlighed. Levering omfatter ikke transportøren bærer møbler op af trapper. Du kan evt. indtaste en fuldmagt til transportøren om hvor varerne kan stilles, hvis du ikke er hjemme til at modtage dem (overvej et sted der beskytter mod regn, sne m.v.). Ansvaret for varerne overgår til køber når levering er sket.
Husk at kontrollere den indtastede adresse samt at dørtelefon m.v. virker inden din ordre afsendes. Det er desværre ikke muligt at arrangere at transportøren kontakter dig før levering sker.
Møbler leveres i tætpakkede kolli. Husk at kontrollere at du har modtaget de rigtige varer i f.t. din leveringsseddel og behov inden du pakker ud. Du kan se varenummer på siden af pakken. Har du bestilt de forkerte varer kan de sendes retur så længe de kommer retur i samme stand som de er modtaget. Er de først pakket ud kan dette dog være vanskeligt - så kontroller hellere en gang for meget :)
I tilfælde af fragtskade bedes du modtage hele leveringen og IKKE sende retur med fragtmanden uden forudgående bekræftet aftale med vores kundeservice. Så løser vi problemet med udbedring af evt. beskadigede dele eller ombytning hvis udbedring ikke er mulig eller giver mening. Ofte betyder dette at du fortsat kan samle og anvende dit møbel og ikke skal afvente ombytning eller udbedring.
I tilfælde af fragtskade gør du følgende:
- Pak alle dele ud
- Marker på samlevejledningen hvilke dele der er beskadiget og tag et letlæseligt billede heraf
- Tag et billede af skaderne
- Send al billedmateriale og beskrivelse af fejlen til kundeservice@babygear.dk