Er din pakke eller ikke leveret som oplyst af transportøren hjælper vi dig gerne - bare skriv til kundeservice@babygear.dk. DAO og GLS skal bruge op til 10 hverdage på en eftersøgning. Eftersøgningen går i gang så snart vi får besked om problemet samt svar på evt, afklarende spørgsmål. Jo hurtigere besked til os, des hurtigere kan vi finde en løsning. Ved levering med GLS er der indsat et track and trace link hvor du kan spore din pakke.
I f.m. en efterlysning bedes du bekræfte at din adresse er korrekt og modtagernavn fremgår tydeligt (check gerne hvad der står i din leveringsmail). Det er købers ansvar at dette er korrekt (kan ændres frem til at pakken er pakket). Ansvaret for pakken overgår til køber når den er leveret (forudsat at pakken er korrekt leveret på den oplyste adresse). Har du valgt levering med DAO hjemme giver du samtidig fuldmagt til at pakken må stilles uden at der gives besked og at du har påtaget dig ansvaret for pakken fra den er stillet (korrekt).
Hvis pakken er leveret med GLS og der er kvitteret for den, vil du modtage en tro og love erklæring til underskrift.