Returnering af reklamationer skal altid ske efter forudgående aftale med kundeservice. Læs mere her
Vigtigt! Husk at vedlægge en seddel med dit ordrenummer og beskrivelse af fejlen - også selvom du har været i kontakt med kundeservice forinden. Du må gerne markere fejlen med tape eller andet.
Sender du en vare retur som reklamation kan du gøre dette uden omkostning med GLS
Husk at emballere varen forsvarligt.
Hvis muligt bytter vi varen til en ny inden for 5 hverdage fra vi har behandlet din returpakke. Skriv gerne "Reklamation" uden på pakken. Hvis vi ikke kan ombytte føres beløbet retur til det anvendte betalingskort.
Ønsker du en ny vare med det samme kan du efter aftale med kundeservice også blot lave en ordre på en ny vare og få penge retur for den defekte vare du sender retur.
Skriv i så fald blot på retursedlen at du ønsker penge tilbage for den vare du sender retur. Dette gælder ikke hvis der er tale om en reklamation som ønskes ind til vurdering.